destiny_twitter02

Iako su sve oči bile uprte u Apple i nove iPhone uređaj u poslednjih par dana, jedno lansiranje 9. septembra 2014. godine će ostati zabeleženo. U pitanju je prvi dan prodaje dugo najavljivanog i isto toliko dugo isčekivanog Destiny naslova. Destiny je video igra koja je verovatno jedna od najviše promovisanih i koja je generisala najviše „hajpa“. Raniji izveštaji su sugerisali da je razvoj igre koštao pola milijarde dolara. Međutim, izgleda da se Activisionu sve ovo isplatilo. Izdavač je objavio da je povratio svoj novac uložen u Destiny igru. I to samo tokom jednog dana. Activision je prodao kopije Destiny igre u vrednosti od 500 miliona dolara tokom prvog dana lansiranja. Ovo uključuje kopije koje su prednaručene, kao i one koje dolaze uz PlayStation 4 konzole. Takođe, Activision je otkrio da je Destiny najprodavanija digitalna igra za konzole svih vremena – više ljudi je kupilo i preuzelo igru iz PlayStation Store i Xbox Live prodavnica, nego što je to ostvario bilo koji drugi naslov. Activision je sa ponosom istakao da je Destiny najuspešniji novi naslov u istoriji, a kompanija veruje da će igra sigurno zaraditi milijardu dolara tokom prodaje.